کلینیک کاشت مو در کرج

بهترین کلینیک کاشت مو در کرج با تخفیف ویژه و تراکم عالی

کاشت مو یکی از رایج ترین عمل های زیبایی است که انجام این عمل این روزه ها میان افراد به خصوص آقایان بسیار متداول شده است. اگر میخواهید از کاشت مو یک نتیجه مطلوب و مطابق با انتظارتان بگیرید، باید از یک کلینیک کاشت موی خوب و معتبر کمک بگیرید. اگر شما ساکن استان البز و شهر کرج هستید و قصد دارید عمل کاشت مو را با بالاترین کیفیت و تراکم مو انجام دهید، بدون تردید میتوانید به کلینیک آنسه بهترین کلینیک کاشت مو در کرج مراجعه نمایید.

بهترین کلینیک کاشت مو در کرج کجاست؟

عمل کاشت مو از طریق جابه جا کردن موهای سر انجام میشود. در این روش از قسمت هایی که موهای زیادی در آن ناحیه رشد کرده است و اصطلاحا به آن بانک مو گفته میشود؛ موها گرفته شده و در قسمت های کم پشت عمل کاشت انجام میشود. کلینیک آنسه با انجام کاشت مو به صورت تخصصی با توجه به میران طاسی، با بهره مندی از جدیدترین متدهای روز دنیا و پزشکان با تجربه قادر است بهترین عملکرد را از خود ارائه دهد.

به طور کلی یک متخصص پوست هنگام انجام کاشت مو سعی دارد که موها را در محل درست خود بکارد تا سر جلوه خود را بگیرد. در این عمل زیبایی علاوه بر سالم ماندن محل کاشت، موها نباید آسیب ببیند و عمل کاشت مو به شیوه طبیعی خود انجام شود. این موارد فقط در بهترین مراکز کاشت مو انجام میشود. کلینیک آنسه به عنوان بهترین کلینیک کاشت مو در کرج، با رعایت تمامی این موارد و بهره مندی از متخصصان پوست و مو قادر است این عمل زیبایی را به بهترین شکل ممکن انجام دهد.

بیشتر بخوانید : قیمت تزریق ژل لب در کرج چقدر است؟

عمل کاشت مو چگونه انجام میشود؟

یکی از روش های خوب و کارآمد برای درمان طاسی، کاشت مو است که باعث میشود فرد بتواند ظاهر طبیعی خود را به دست آورد. امروزه کاشت مو دیگر مثل گذشته نیست و با پیشرفت علم و تکنولوژی این عمل با بالاترین کیفیت و تراکم انجام شده و نتیجه مطلوب دارد.

کلینیک کاشت مو در کرج

هزینه کاشت مو در کرج

کاشت مو یکی از عمل های زیبایی سرپایی است که به هنر پزشک متخصص و تیم اجرایی او بستگی دارد و هزینه مشخصی برای آن وجود ندارد. بنابراین این عمل در کلینیک های زیبایی مختلف با هزینه های متفاوتی انجام میشود. اما هزینه هایی که در کلینیک آنسه برای این عمل در نظر گرفته شده است؛ با توجه به شرایط اقتصادی و براساس نرخ مصوبه وزارت بهداشت است. به طور کلی هزینه کاشت مو در کرج بر پایه بانک مو و با توجه به تعرفه های استاندارد مشخص میشود.

کاشت موی طبیعی به چند روش انجام میشود؟

  • FIT : در این روش از ناحیه بانک مو به شیوه پانج، برداشت مو انجام میشود و مجدد توسط پانچ در منطقه مورد نظر از سر عمل پیوند انجام میشود.
  • FUT : این روش یکی از روش های بسیار قدیمی کاشت مو محسوب میشود که از ناحیه بانک مو به شیوه جراحی فلپی موها برداشته میشود و پس از تقسیم به واحدهای فولیکولار در شیارهای کوچک در محل کم پشت یا طاس عمل کاشت انجام میشود.
  • SUT : در این روش جدید گرافت ها توسط میکرو موتورهای اتوماتیک بدون جراحی از ناحیه بانک مو برداشته میشود. در این روش کاشت با تراکم بالاتری انجام میشود.
  • BHT : در این روش از موهای نواحی سینه، پشت و یا ریش استفاده میشود. روش BHT براساس FIT است، ولی میتوان در آن از متدهای SUT و MFIT نیز استفاده کرد.
  •  Micro FIT : بروزترین تکنولوژی برداشت مو که در آن فولیکول ها به شکل واحدی استخراج میشوند. تفاوت این روش با سایر روش های کاشت، بهره گیری از ابزراهای دقیق و ظریف برای برداشتن مو است.
  • ترکیبی : اگر میزان طاسی به حدی باشد که به گرافت مو بیشتر نیاز باشد، جهت برداشت گرافت مو از بانک موی متقاضی از دو متد جراحی و بدون جراحی به طور همزمان استفاده میشود.

به طور کلی روش برداشت مو براساس دو روش نواری (FUT) و غیر نواری (FIT) است. روش کاشت موهای برداشت شده در دو روش فوق یکسان است و نحوه برداشت مو به شیوه میکروگرافت است. روش برداشت مو تنها اختلاف میان این دو روش است.

کاشت موی FUT یا FIT ?

این دو روش نسبت به هم برتری خاصی ندارند و هریک مزایا و معایب خود را دارد. در هر یک از این دو روش مهارت و قدرت تیم کاشت مو، مهمترین عامل در انتخاب متد جراحی است و مشخص میکند که در کدام روش میتوانید تراکم بیشتری داشته باشید.

کلینیک آنسه به عنوان بهترین کلینیک کاشت مو در کرج، با برخورداری از بهترین متخصصان، تیم کاشت و بهره مندی از تجهیزات پیشرفته، قادر است کاشت مو را به تمامی روش های فوق انجام دهد.

مزیت های کاشت مو در کرج درکلینیک آنسه چیست؟

  1. کاشت موی طبیعی با حداقل خونریزی و بدون بخیه
  2. کمترین میزان درد و عوارض ناشی از جراحی
  3. زمان بهبودی کوتاه و سریع
  4. بیشترین تراکم قابل انجام در یک جلسه

در کلینیک آنسه، معتبرترین کلینیک کاشت مو در کرج، از لیزر کم توان به عنوان یک مکمل در فرآیند کاشت استفاده میشود تا بهبودی و نتیجه مطلوب در سریع ترین زمان ممکن به دست آید.

کلینیک کاشت مو در کرج

مناسب ترین سن برای کاشت مو

به طور کلی جهت انجام عمل کاشت مو مراجعه کننده باید شرایط لازم را داشته باشید که یکی از این شرایط سن او است. مناسب ترین و ایده آل ترین سن جهت انجام کاشت مو 27 سال است؛ اما اگر متقاضی به دلیل کاهش اعتماد به نفس تمایل شدیدی به انجام عمل کاشت مو داشته باشد، میتوان در سن 25 سالگی هم این عمل زیبایی را انجام داد.

دریافت مشاوره رایگان

آیا شما هم قصد دارید عمل کاشت مو را با بالاترین تراکم و کیفیت انجام دهید؟ کلینیک زیبایی آنسه با بهره مندی از جدیدترین تجهیزات و کادر پرشکی متخصص و کارآزموده در زمینه کاشت مو قادر است در این زمینه بهترین ها را برای شما به ارمغان بیاورید و شما را به نتیجه دلخواهتان برساند. جهت اتخاذ یک تصمیم منطقی و هوشمندانه پیش از انجام عمل کاشت مو میتوانید به کلینیک زیبایی آنسه مراجعه نمایید و از مشاوره های رایگان پیش از عمل بهره مند شوید. در این مشاوره کارشناسان ما با توجه به بانک مو و دیگر شرایط، بهترین متد را به شما پیشنهاد میکنند. کاشت مو با بالاترین تراکم را از کلینیک آنسه بخواهید.

پانوشت : کلینیک کاشت مو در کرج، قیمت کاشت مو در کرج، کاشت مو

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *