کاشت مو به روش SUT در کرج

کاشت مو به روش SUT یکی از جدیدترین شیوه های کاشت موی طبیعی است. به وسیله این روش شما به آسانی می توانید مشکلاتی از قبیل طاسی و کم پشتی موها را حل نمایید. این روش نسبت به سایر روش های کاشت مو دقیق تر و مدرن تر است. در این مطلب به بررسی مراحل انجام کاشت مو به روش SUT و همچنین مزایا و معایب آن خواهیم پرداخت. پس اگر قصد عمل کاشت مو به روش SUT را انجام دهید؛ این مطلب را دنبال نمایید.

بیشتر بخوانید : اصلی ترین علت ریزش مو چیست؟

بیشتر بخوانید : مزوتراپی مو در کرج

کاشت مو به روش SUT چیست؟

این تکنیک کاشت موی طبیعی شبیه روش های FUT وFIT  می باشد. کاربرد این تکنیک در رفع طاسی سر با الگوی مردانه است. البته برای کاشت ابرو، ریش و سبیل نیز می توان از این روش استفاده نمود. در کاشت مو به روش SUT زمان انجام عمل کوتاهتر شده است و تعداد بیشتری تار مو در این تکنیک پیوند زده می شود. این روش جای زخم و اسکار باقی نگذاشته و عمل کاشت با کمک میکرو موتورهای اتوماتیک انجام می شود.

در این تکنیک فولیکول ها از بانک موی فرد به وسیله دستگاه پانچ لیزری برداشت و منجمد می شوند و سپس به ناحیه طاس سر انتقال می یابند. به دلیل استفاده از روش انجماد در این نوع کاشت مو، امکان تخریب فولیکول های مو خیلی کم است. در روش SUT  در هر جلسه حداقل 10000 فولیکول کاشت می شود و نتایج این عمل پس از یک بازه زمانی 12 الی 18 ماهه قابل مشاهده خواهد بود.

بیشتر بخوانید : چکار کنیم بعد از کاشت مو موهایمان نریزد؟

بیشتر بخوانید : کاشت ابرو چگونه انجام می شود؟

مراحل کاشت مو به روش SUT

در ادامه مراحل کاشت مو به روش SUT به صورت خلاصه آورده شده است:

  • مشاوره اولیه: قبل از هرگونه اقدام جهت کاشت مو، متقاضی باید در جلسه مشاوره با پرشک خود حاضر شده و انتظارات خود را بیان نماید. در این جلسه وضعیت فرد توسط پزشک مورد بررسی قرار می گیرد. در صورتی که متقاضی شرایط کاشت مو را داشته باشد؛ آزمایشاتی جهت تایید سلامت جسمانی توسط پزشک تجویز می شود.
  • آماده سازی ناحیه بانک مو ( اهداء کننده): در این مرحله به منظور دسترسی راحت تر به فولیکول های مو، ناحیه بانک موی فرد یا همان ناحیه اهداء کننده ضدعفونی و تراشیده می شود.
  • جمع آوری فولیکول های مو: در این مرحله ناحیه اهداء کننده با بیحسی موضعی بی حس شده و سپس با کمک میکرو پانچ و ایجاد برش های ظریف، فولیکول ها بیرون کشیده می شوند.
  • نگهداری فولیکول های مو: در این بخش از مراحل کار، فولیکول های استخراج شده جهت انجماد به ظرف مخصوص منتقل می شوند و ناحیه اهداء کننده پانسمان می شود.
  • مهیا نمودن ناحیه گیرنده: پزشک متخصص کاشت مو در این مرحله پس از تزریق بیحسی و تراشیدن ناحیه کاشت، برش های های ظریفی را در جایی که مو ندارد یا طاس می باشد؛ ایجاد می نماید تا فولیکول ها در آنجا پیوند بخورند.
  • انتقال و کاشت فولیکول ها در ناحیه کاشت: در آخرین مرحله از این تکنیک، پزشک فولیکول های آماده شده را به صورت تک تک در محل دریافت کننده با جهت و زاویه مناسب پیوند می زند. پس از پایان این عمل پزشک توصیه هایی را برای نگهداری از موها تجویز می نماید که رعایت صحیح آنها باعث موفقیت عمل کاشت مو خواهد شد.

مراقبت های پس از کاشت مو به روش SUT

اگر پس از عمل کاشت مو از موها به خوبی مراقبت نمایید؛ شانس موفقیت این عمل را بالا برده اید. توصیه های کلی به شرح زیر می باشد:

  • 2 تا 3 روز پس از کاشت مو برای اولین بار موهای خود را با شامپوی ملایم شستشو دهید.
  • بهتر است بیمار از کشیدن سیگار، تنباکو و نوشیدن الکل دوری نماید.
  • در دو هفته اول پس از کاشت مو بیمار باید در هنگام خواب زاویه 45 درجه را رعایت نماید.
  • از لمس و مالش ناحیه کاشته شده خودداری نمایید.
  • بعد از استحمام از سشوار استفاده نکنید.
  • از انجام فعالیت هایی که باعث تعریق زیاد در بدن می شوند؛ خودداری نمایید.
  • تا جایی که می توانید از نور خورشید دور بمانید.

بیشتر بخوانید : کاشت مو به روش میکروگرافت چیست؟

بیشتر بخوانید : راه های درمان ریزش مو در مردان

مزایای کاشت مو به روش SUT

  • کاشت مو به روش SUT بدون جراحی، بیهوشی و درد انجام می شود.
  • جای زخم عمیق و اسکار ندارد.
  • دوره بهبودی در این روش کوتاه می باشد
  • محدودیتی جهت انجام کارهای روزمره وجود ندارد.
  • قابلیت کاشت در روش SUT حدودآً سه برابر بیشتر از سایر تکنیک های کاشت مو می باشد.
  • در این روش برداشت از سایر مناطق بدن مانند ریش نیز مجاز است.
  • امکان تخریب فولیکول های برداشت شده در روش SUT صفر می باشد.

کاشت مو به روش SUT

کاشت مو به روش SUT برای چه افرادی مناسب نیست؟

درست است که کاشت مو یک درمان زیبایی است؛ اما برخی از افراد به علت بیماریهای زمینه ای قادر نخواهند بود این عمل را انجام دهند. لذا افراد مبتلا به فشار خون بالا، التهاب، حساسیت دارویی و افراد مبتلا به بیماری هایی مانند دیابت، ایدز و هپاتیت نمی‌توانند کاشت مو انجام دهند.

کلینیک آنسه بهترین مرکز کاشت موی طبیعی در کرج

اگر قصد دارید کاشت مو به روش SUT  را انجام دهید، باید مراکزی را برای این کار انتخاب نمایید که دارای سابقه طولانی و تجربه کافی در این زمینه هستند و از دستگاههای به روز جهان بهره می برند. از طرفی وجود یک تیم حرفه ای، کادر با تجربه و متخصصین توانمند تضمینی جهت مطلوب بودن نتیجه کاشت مو می باشد.

اگر در شهر کرج یا استان البرز سکونت دارید و به دنبال یک مرکز کاشت موی معتبر هستید؛ باید بگوییم در کلینیک آنسه واقع در عظیمیه کرج برای همه متقاضیان کاشت مو جلسه مشاوره با پزشک تعیین می شود. در این جلسه تردید های شما برای انجام این عمل به صورت کامل رفع می گردد. هزینه انجام این عمل متغیر بوده و با توجه به تعداد جلسات لازم، دستمزد متخصص کاشت مو، مواد مصرفی و روش کاشت مو تعیین می شود.

 کلینیک آنسه در این زمینه با ارائه هزینه های منطقی و مشخص همواره رضایت متقاضیان خود را جلب نموده است. به منظور دریافت اطلاعات کامل تر در زمینه کاشت مو به روش SUT و رزرو نوبت مشاوره رایگان می توانید با همکاران مجرب ما در مجموعه آنسه تماس گرفته و راهنمایی های لازم را دریافت نمایید.

پانوشت : کاشت مو به روش SUT، هزینه کاشت مو به روش SUT، کاشت مو 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *