کاشت مو به روش FUE چیست؟

کاشت مو به روش FUE چیست؟ مرکز کاشت مو در کرج

کاشت مو به روش FUE یکی از انواع روش های محبوب برای رفع طاسی سر با دوره نقاهت کوتاه می باشد. امروزه به دلایل زیادی از جمله استرس، نوع تغذیه، ژنتیک یا بروز برخی بیماریهای خاص، ممکن است در برخی از افراد طاسی یا نارک شدن مو رخ دهد. راهکارها و روش های متعددی برای کاشت مو وجود دارد که باعث بهبود ظاهر شخص و افزایش اعتماد به نفس در او می گردد. روش FUE یکی از بهترین شیوه های کاشت مو می باشد.

این روش نیازمند دقت و مهارت زیادی بوده و رضایت بالایی از نتیجه را به دنبال خواهد داشت. اگر قصد دارید با کاشت مو به روش FUE آشنا شوید؛ در این مطلب ما را همراهی کنید. در ادامه در مورد مراحل انجام روش FUE، مزایای آن و مراقبتهای پس از این نوع کاشت مو صحبت می کنیم.

بیشتر بخوانید : کاشت مو به روش SUT در کرج

بیشتر بخوانید : هزینه کاشت مو در کرج

کاشت مو به شیوه FUE یا استخراج واحد فولیکولی

کاشت مو به روش FUE روشی بسیار محبوب می باشد که با حداقل تهاجم موهای شما را ترمیم می کند. این روش با استخراج واحدهای فولیکولی سالم به شکل جداگانه و پیوند آنها در ناحیه ای که طاسی رخ داده است؛ انجام می شود. انتخاب این واحدهای فولیکولی به شکل پراکنده و تصادفی می باشد. در این روش تعداد فولیکول هایی که از ناحیه اهداء کننده برداشت می شود در حدود 1000 الی 6000 فولیکول می باشد. این روش برای مردان و زنان قابل انجام است و فرد باید موهای سالمی در قسمت پشت و کناره های سر داشته باشد تا بتوان از آن به عنوان یک ناحیه اهداء کننده فولیکول استفاده نمود. در این روش با ابزاری مخصوص، گرافت های مو به صورت 1 الی 4 تار مو از ناحیه اهداء کننده استخراج می شود؛ سپس این فولیکول ها در ناحیه گیرنده کاشته می شوند.

انواع روش کاشت مو به شیوه FUE

کاشت مو به شیوه FUE به دو شکل قابل انجام است:

روش استخراج دستی: در این شیوه، پیوند با کمک یک دستگاه پانچ کوچک انجام می شود. جراح فولیکول ها ی سالم را با دقت انتخاب و برداشت می کند. در این روش احتمال آسیب به گرافت های کناری کمتر است.

روش استخراج رباتیک: در این روش مراحل استخراج فولیکول ها به کمک یک بازوی رباتیک انجام می شود. در این روش ربات به کمک برنامه ریزی های قبلی که توسط جراح انجام شده، فولیکول ها را انتخاب و استخراج می کند. سرعت استخراج در این مدل بالاتر است.

طبیعتاً اگر به یک کلینیک معتبر و جراح باتجربه مراجعه نمایید؛ آنها می توانند با بررسی های لازم بهترین روش را به شما پیشنهاد دهند. کلینیک آنسه در عظیمیه کرج یکی از کلینیک هایی است که شما با خیال آسوده می توانید عمل کاشت مو خود را در آنجا انجام داده و از رضایت پس از عمل اطمینان داشته باشید.

بیشتر بخوانید : نکاتی که باید قبل از کاشت مو انجام دهیم تا کاشت موفقی داشته باشیم

بیشتر بخوانید : کاشت ابرو چگونه انجام می شود؟

مراحل کاشت مو به روش FUE

  • مرحله استخراج: استخراج فولیکول ها از ناحیه اهداء کننده اولین مرحله کاشت مو به روش FUE می باشد.
  • مرحله کاشت: در این مرحله با انجام میکرو برش هایی در منطقه طاس سر یا همان ناحیه گیرنده، فولیکول های استخراج شده درون این شکاف های ریز جای می گیرند .

لازم به ذکر است که کاشت مو با تکنیک FUE برای مردانی با الگوی طاسی زنانه، بیماران مبتلا به آلوپسی، زنانی با ریزش مو به شکل V  در خط مو، پیوند ابرو، مژه، ریش و سبیل مردان مورد استفاده  قرار می گیرد.

کاشت مو به روش FUE چیست؟

مزایای کاشت مو به روش FUE چیست؟

اگر تمایل به استفاده از روش FUE  برای کاشت موهایتان دارید؛ بهتر است با مزایای این روش آشنا شوید:

  • نتایج فوق العاده: در این روش فولیکول های استخراج شده به دقت بررسی و سپس فولیکول های سالم پیوند می خورند که باعث می شود نتایجی طبیعی و رضایت بخش به دنبال داشته باشد.
  • اسکار کمتر: اسکارها در این روش ظریف و غیر قابل تشخیص هستند.
  • سرعت بالای بهبودی: در این روش بخیه ای وجود نداشته و شما پس از انجام این نوع کاشت مو می توانید سریعاً به زندگی عادی خود بازگردید. این روش به علت کم تهاجمی بودن با درد بسیار کمی همراه است.
  • محدود بودن عوارض جانبی: احتمال ایجاد عفونت یا سایر عوارض در این روش بسیار کم می باشد.
  • عدم نیاز به بیهوشی عمومی: در کاشت مو به روش FUE نیازی به بیهوشی نیست.

مراقبت‌ های لازم پس از کاشت مو با تکنیک FUE

پس از انجام عمل کاشت مو با متد FUE طبق تجویز پزشک به مدت 4 روز باید از آنتی بیوتیک استفاده نمایید تا به عفونت دچار نشوید. به مدت 2 هفته پس از کاشت مو مو اگر مجبور شدید  زیر نور آفتاب قرار بگیرید؛ حتماً از کلاه استفاده کنید. از خاراندن و لمس ناحیه کاشته شده خودداری نموده و شستن موهایتان را چند روز به تعویق بیندازید. استراحت بین 7 الی 14 روز باعث سرعت روند بهبودی در شما خواهد شد. در هفته های ابتدایی پس از کاشت مو مشاهده اندکی قرمزی در ناحیه تحت درمان طبیعی بوده و به سرعت رفع خواهد شد. بهتر است فعالیت هایی با تعریق زیاد را انجام ندهید و از شامپوهای بدون پارابن استفاده کنید.

پس از کاشت مو به شیوه FUE مراقبت کردن از موهای کاشته شده مهم بوده و باید توصیه های مراقبتی را کاملاً رعایت نمایید تا فرآیند بهبودی شما سریعتر شود.

بیشتر بخوانید : مراقبت های بعد از کاشت مو

بیشتر بخوانید : مراقبت های بعد از تزریق ژل لب کدام است؟

کاشت مو با متد FUE در کلینیک آنسه

همانطور که در مطلب بالا گفته شد کاشت مو به روش FUE یکی از روش های خلاصی از طاسی و بازگشت موهای از دست رفته می باشد. متخصصان ما در کلینیک آنسه پس از یافتن علت ریزش موها و ارزیابی مواردی مانند کیفیت و تراکم مو در ناحیه اهداء کننده راهکارهای درمانی مناسب را در جلسه رایگان مشاوره به شما پیشنهاد خواهند داد. کلینیک آنسه در عظیمیه کرج با کمک مدرن ترین تجهیزات روز و دانش و تجربه تیم ارائه دهنده درمان، کاشت مو با تکنیک FUE را برای شما انجام می دهد تا با رسیدن به بهترین نتیجه برای همیشه با طاسی موهایتان خداحافظی نمایید.

به منظور اخذ نوبت جهت مشاوره رایگان با شماره تلفن های کلینیک تماس حاصل نمایید.

پانوشت : کاشت مو به روش FUE، هزینه کاشت مو به روش FUE، بهترین مرکز کاشت مو در کرج

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *